سوگند نامه ای برای آنان که به بیداری میندیشند و دیگر هیچ

من هر که هستم.
هر جه هستم؛
یکی از  دستهء بی دستگانم...
سوگند به خاک زرینمان ایران...
به زرتشت و کیانم ؛آن شیر مردان..
به فر اهورایی ..
آن زرین گفته؛ آن بی همتا اوستا..
منم فرزندی از بهر آزادی در ایران..
گر شوم کشته 
به سوگندم بمانم من پایبند
که میدان روانم پیش یزدان بود جایش ز نیروآانا..
..............................................................
و آنگاه که بیداری به سراغم آمد
بباید دیگران را هم کنم بیدار...
 
اگر بامن همسو و هم ره و هم اندیشه ای 
آغوش من برای تو هرچند کوچک و نا چیز..
باز است ؛  ای ایرانی .. 

نظرات 1 + ارسال نظر
فرشته مهر یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:43 ق.ظ http://www.hamdele-aghaghiha.persianblog.com

پاینده باشید دوست من در ایران
کاش کمی به خود بیائیم و در خارج از کشور به جای خرج های کلان به خواننده ها قدری برای آزادی ایران خرج کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد